Re-invent and believe

Allt är lite knepigt just nu, så här efter jul. Men jag gissar på att det kommer en vändning snart och allt kommer stå glasklart.
Nytt år snart. Nya möjligheter, nya mål. Som man alltid säger. Det nya året har alltid varit en så kallad "vändpunkt". Alla ska avge nyårslöften, men hur många håller faktiskt det de lovar sig själva? Mitt nyårslöfte ska vara att inte lova det jag inte kan hålla. Ska ändå försöka bättra lite saker i mitt liv, som min skolgång och rökningen, tex.
Klockan är halv nio och det är söndag. Det är jullov. Jag funderar på att gå och lägga mig, somnade sex imorse. Imorgon blir det leta jacka till Emma och klänning till mig. Mellandags rea liksom, vem gillar inte det? Ingen, det är därför det är så sjukt jävla mycket äckel folk på stan.
Nu dör mina ögon, ska nog sluta skriva massa meningslöst skit. Det spelar ju ändå ingen roll. Inget gör det. Vill inte ha något 2010. Vill ha 2008. Fan.

I'm breaking inside.
Heal, heal, heal, please.
The tears are just the start of the meltdown
Soon there will be
nothing, nothing left of the original. It'll all be fake.
Dark eyes, hold me near. Your melody is the only thing I want to sing.
Silence.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0