I'M THE KINDA CHICK THAT KNOCKS YOU OFF YOUR FEET

Har börjat jobba for real nu. Måste åka hemifrån fem varje morgon eftersom att jag börjar sex. Inte speciellt värt, men aja. Cashen rullar ju in snart så. Har tillbringat den senaste tiden med Jessie, Pillis, oräkneliga gånger i Adis bil på äventyr osv. Var även på Annicas och Niklas gospelkonsert i måndags. Lite onödigt fakta, men vad vet jag, ni kanske är grymt intresserade av vad jag har att säga.
Förövrigt känner jag att det är sommar, vill flytta till England nu och inte i januari och vill ha lite kärlek. Men tyvärr verkar det inte finnas någon möjlighet alls för de två sista. Så jag chillar, jobbar, ska börja träna på jobbet och ja. Sommaren 2011 liksom. Blir nog fett.
Bild på mig och Josse för några dagar sen. ÄNTLIGEN är hon hemma.
Nu ska jag sova, ciaooo


Cause I'm bloody fucking nut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0