Fucking wanker

Känner att det var ett tag sen - meningen alla min blogginlägg börjar med nu för tiden.
Sitter just nu i soffan och ska snart äta med Rambo (mammas kompis rottweiler) bredvid mig. Har jobbat sen sex imorse och haft sjukt kul på jobbet med mina vänner. Tränade efter jobbet också, låter lite för otroligt för at vara sant, men ja.

Senaste tiden har jag jobbat, varit trött, varit på sjukhuset, varit sjuk (vilket jag fortfarande är), chillat vid båtklubben, kollat på misfits (<3) varit på theos och umgåtts med vänner. Mest viksjö-barn då eftersom att jag oftast inte orkar ta mig längre efter jobbet. Och juste, har även skaffat tumblr, go follow: fuckinglovelyy.tumblr.com!!

Syrran fyller arton om en vecka och många av mina vänner tar studenten två dagar innan. Så det är fullt upp med det och jobb. Samt försöka hålla mig ifrån att tänka way too much.

Känner att jag egentligen inte har så mycket mer att skriva. Det är löning imorgon. TYP sommar, förutom att modernatur fuckar ur och bildar värsta orkanen.

Och att Islands vulkanjävel har fuckat ur igen. Kan vi bara sänka Island? Jag menar, ingen bor typ där egentligen, bara äckliga människor och incestfamiljer (nej, är inte fördomsfull). Jävla askmoln förstör hela europa liksom. Man tjänar ju mer på att bomba det landet och slippa alla onödiga kostnader för oss andra europa-länder. Men nej, nu ska vi vara humana och shit, miljövänliga och alla som är annorlunda ska också få en chans för alla är lika mycket värda. Bullshit, bullshit och bullshit. För ingen jävel bryr sig egentligen om något annat än sig själva.
Ursäkta mitt rage, men blir lite smått irriterad. Hatar Island.

Nu är det nog dags för en cigg och sen mat. Imorgon blir det jobb och sen på mys eftermiddag/kväll hos Jessie. Känns rätt värt. Vill dessutom till London. Åh, ibland suger livet.
Jaja, försöker uppdatera bättre. Annars finns jag på fb, twitter, tumblr och mobilen.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0