THIS CELLULOID DREAM

Sitter just nu hos Noah med Emma, Pillis, Douglas, Zack (och Noah ofc). Snart ska de laga mat och senare blir det chillkrök här. Blir nog en värd onsdag! Katterna är sjukt mysiga också!

Lyssnar just nu på AFI – This Celluloid Dream, nostalgi som fan. Hade fan glömt bort dem totalt. Var tvungen att sitta och försöka komma på deras bandnamn i typ fem minuter. men tillslut kom jag på det, uppenbarligen!
Om ni gillar låten borde ni även spana in Miss murder, Love like winter, Dancing through sunday osv. Fett bra!
Emma återintroducerade mig även för Coheed and Cambria, så sitter och lyssnar på Coheed and Cambria – A Favor House Atlantic nu också. Sjukt värt.

Nu ska jag nog gå och vara lite social, istället för att sitta ensam i köket med fbchatten som mitt enda sällskap.. Det är lite patetiskt, hah! Ttyl xx

Kommentarer
Postat av: ♥ Angelina

Sv: Lugg vill jag inte ha!

2011-03-05 @ 16:51:51
URL: http://aslanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0