THERE'S ACTUALLY NO WORDS FOR THIS, BUT I'LL DO MY BEST

Jag har precis fått reda på att en av mina favoritserier, i bokväg, ska bli film. Tipsade om den i ett tidigare inlägg. Bokserien är Imorgon när kriget kom. Filmen har premiär i Sverige den 8 april, på min namnsdag. Och jag är så lycklig att det inte går att beskriva. Ringde precis Sarah och grät av lycka i telefonen. Så glad är jag.

Har spanat in the cast för filmen och är nöjd, oväntat nog! Såg trailern också, och det verkar ju som att den är fruktansvärt grym. Så den 8 april vet jag vad jag gör!

Var även inne på sf.se och såg att X-men: First Class kommer ut i juni, Pirates Of The Caribbean kommer ut i 3D i maj och den amerikanska versionen på Låt Den Rätte Komma In kommer också ut  i april. Alltså, biovår for sure?

Ville bara dela med mig av min lycka. Ni får tycka att jag är löjlig eller whatsoever, I really couldn't care less. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0