JESUS CHRIST

Känner att uppdateringen på mitt liv inte har gått speciellt bra.. Dock är det typ tre personer som läser min blogg, så det är nog ingen fara.
Har tillbringat tid med mina vänner, varit hos en kurator och blivit vidareskickad till vuxenpsyk. Skaffat p-piller. Fått reda på att man kan konvertera youtube-klipp till mp3-filer.. Så det har jag gjort, MYCKET. Funderat över vissa saker varav slutsatserna inte har blivit de jag vill att de ska bli.

Igår var jag ute med Thomas, Sarah, Victor och Robin. Vi tillbringade våran kväll/natt på Theodoras på fridhemsplan. Det var sjukt mysigt. Sarah visade några av sina karatemoves och måste erkänna att de var rätt awesome!
Kom hem vid fyra, gick och la mig halv sex. Vaknade för en timme sen (klockan är 16.22) och sitter just nu och dricker mitt té. Värd start på dagen! Har också köpt mina efterlängtade hängselbyxor. Nöjd chey.
Ikväll blir det fest hos Semir eftersom att han fyllde hela 21 år i torsdags (i think?). Blir nog trevligt. Eventuellt efterfest hos grabbarna, vi får se!

Nu ska jag ta en dusch och bli lite fräschare, samt städa mitt rum lite. Det ser ut som en krigszon, inget skämt. Lovely. Fortsättning på "listan" kommer senare idag.

Världen är incest. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0