DAY THIRTEEN

Drömbröllop, hrrm..
Helt ärligt vet jag inte ens om jag vill gifta mig, någonsin.

OM jag skulle gifta mig skulle det nog vara på våren i en trädgård eller en skog. Ev. på ett skepp eller en brygga. Vet inte riktigt. Iallafall inte i en kyrka.
Skulle ha en enkel klänning och utsläppt hår. Och några brudtärnor/brud"män" eller vad det heter.
Skulle vara enkelt och fint, all in all. Men den som lyckas få mig så hårt på fall att jag vill gifta mig förtjänar fan en medalj!


Idag var det kammarcafé och många var jätteduktiga. Speciellt Sarah, jag är så stolt över dig, fina tjejen.
Efter det råkade det bli PG med Angelina, Arvid, Kourosh, Jonas, Markus och Karin. Stötte även på lite folk från högstadiet, det var trevligt. Sjöng kareoke med Angie (Michael Jackson - Black or white), det var ganska roligt!
Nu är jag hemma och sitter vid fbchatten och funderar på att hämta fler chokladkakor. Hrrm. Lockande.


Angelina, jag och Arvid på MP för några helger sen. Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack att du kom<3

Du kommer alltid och så, tar det lite förgivet.. men du ska veta att det betyder oändligt mycket att du fortfarande vill komma och lyssna på mig<3

2011-02-10 @ 23:11:29
URL: http://selcouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0