DAY ELEVEN

Oroar mig som alltid för morgondagen. Oroar mig även för hösten och för min ekonomi-kris. Att slå numret till vuxenpsyk och inse att jag faktiskt är sjuk, på riktigt. En aning jobbigt. Vad skulle Jesus göra? (citat från Skins oki)

Igår var en fin och varm kväll. Helt underbar. Eller inte. Är fortfarande lite borta, but what to do? Tack till alla er som försökte, iallafall. Vet att jag är knäpp och tar er definitivt inte för givet. Kom ihåg det.

Dagen tillbringades hos Jessica på Lidingö, där jag sov inatt. Fikade även med Hind i Fittja på hennes jobb. Det var trevligt, har saknat bruden.

Nu blir det hawaii-sallad och sen övningskörning med mami. PEPP! (.... fast nej)


My bright is too slight to hold back all my dark.

True story, guys. Sorry for that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0