A TRIP DOWN MEMORY LANE MAKES EVERYTHING BETTER

Imorgon är jag verkligen fullbokad. Ska upp om ca sex timmar. Några dudes ska komma och fixa varmvattnet, sen blir det ett samtal till UM. Efter det bär det av till jakan för arbetsförmedlingen, bibliotek (ska låna 25 böcker, känns bra!), ev lunch med mamma och sen skolan för att träffa Sarah med flera en stund. Ska förhoppningsvis till stan och hämta min extremt saknade kamera också. På kvällen blir det mys hos Jessie, och ja.. Det var nog allt!

Förövrigt gjorde Pontus ett fint collage på mig genom tiderna! Tvingade halvt honom att ha den som bakgrundsbild på datorn. Fast han ville ju egentligen, lite svårflörtad bara! ENJOY HIS MASTERPIECE BELOW!

Satt nyss och tittade igenom alla mina räddade filer från när datorn kraschade i höstas. Nu mår jag konstigt nog mycket bättre, men är en aning vemodig. Längtar verkligen efter sommaren, så jag kan få lite fler sommarminnen. Åh. 2007 och framåt har varit de bästa åren i mitt liv. Tack till er som har gjort dem till det. Älskar er. xx


THE MASTERPIECE (in a small version tho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0