WITH LOVE FROM LONDON

Kom precis tillbaka till hotellet efter en galen shoppingrunda.
Handlade för 85 pund och fick:

- Menthol shampo, dushkräm, två ansiktskrämer, rengöring till ansiktet, tre lipbalms, två body mists. Alltihop från Body shop.
- Svart hoodie, apsnyggt linne, 30 tofsar, 10 hårband, blommiga solglasögon, två par strumpbyxor, två pack ansiktsservetter, en tygkasse, ett halsband med en blommig hjärtberlock, två par behåar med matchande trosor, två pincetter, från Primark.
- Två foundations, en primer, tre mascaror, två nagellack från Boots.

Och ja, det var nog allt för idag! Är sjukt nöjd. Ikväll blir det troligtvis pub med god mat och sen riktigt mycket sömn. Imorgon blir det kungabröllopet och sightseeing! ska visa mormor runt, ska bli så himla roligt!
Planerna inför lördag är lite vaga, men blir nog nlite mer shopping, Harrods, Hyde Park och pub. Fett jävla värt. Så börjar jag nya ICA-jobbet på måndag (eller snarare truckutbildningen). Livet går bra nu.

Nu ska jag duscha och sen ska vi chilla ett tag innan vi gör vår lilla by Ganst Hill (tunnelbane stationen heter så, hehe), osäker. Mormor sitter och har fastnat i någon bok om sevärdigheter osv i London. Typiskt henne. ANYHOW, ska krypa mot duschen nu eftersom att mina fötter är helt förstörda. Uppdaterar er senare eller imorgon!
xx


PS. Sarah, jag önskar att du var här. Loveu
Jag är där. Suckers som ruttnar i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0