WHAT UP


Har hänt sen senast:
Återträff med kusiner/barndomsvänner (sjukt värt), utgångar, spelningar, lite high on "life", jobbat, varit på vuxenpsyk, och ja. Det är väl inte så mycket mer spännande som händer i mitt liv atm.
Nytt: Jobb, THANK GOD. Fick jobb på icalagret, score! Ny hårfärg som ni inte har fått sett än. Lite brist på bilder atm. Har även fått inspiration till att måla/rita.. Så får se om jag tar tag i det. Kanske kommer upp något här. Funderar även på att ev. söka till en modellagentur. Men vetifan. Vad tycker ni?
Mood: Trött som satan. Varit uppe sen åtta. Fyfan. Annars känner jag mig rätt harmonisk.
Kläder: Blå jeans, randig t-shirt och svart tjocktröja. Dagens outfit, abo.
Hår: Självtorkat (dvs fluff vs. lockar) och mittbena. Nästan som vanligt.
Smink: Erm som vanligt. Har dock försvunnit rätt mycket under dagen skulle jag tro.
Ska: Sminka av mig, gå ut på en sista nattcigg and after that, I'm ready to hit the bed.
Sen: Gå upp på morgonen för ännu en långtråkig dag på jobbet. Wonderful!

Lista snodd av: holdens.webblogg.se! Rekommenderar starkt hennes blogg. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0