WELL, THAT'S FUCKING LOVELY..

Känner att det var ett tag sen (typ en vecka, anyhow!)
Har kollat klart på Skins season 3-4 och jag säger bara: O M G ! Typ en av de bästa serierna någonsin. Tack för tipset, sis <3
Däremot tycker jag, personligen, att det suger att den här generationen inte kommer vara med i nästa säsong. Man vill ju veta vad som hänt och händer. Aja. Blir ju kanske en film så whoop (Y)

I VILKET FALL har helgen spenderats med pappa och farmor i fredags. Firade morfar i lördags och begav mig därefter till Jessie på spelkväll. Blev senare påmind av Angelina att jag skulle komma till henne, så åkte dit vid tio. Vi kollade på Skins och åt brownies. Det var värt.
Igår färgade jag håret, träffade Pillis en stund och.. ja. Ingenting mer typ.
Och idag har jag varit med älskade Madde. Sjukt mysigt och jag har saknat dig, BIG TIME!
På fredag kommer the crew hem, och jag längtar som fan. Ska bli så djävulskt underbart. Åh.

Anyway, nu ska jag kolla på The Strangers och försöka låta bli att tänka för mycket. Ni gillare.
Slänger också in en bild på andra generationen i Skins för att Effy och Freddie m.fl. är så jävla snygga. 6.
Puss


In my fucking heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0