Lack of motivation

Jag har lagt märke till att min blogg nästan enbart består av orden; jag orkar inte. Det är märkligt att jag lever genom varje dag, men att det alltid finns något som får mig att tappa orken, motivationen OCH inspirationen. Det är antagligen inte bra. Har ingen aning om vad det tyder på, men jag är verkligen trött på det mesta. Jag blir till och med arg på mig själv för att jag känner så. Får se vad jag gör åt saken. Om jag gör någonting åt det, vilket nog skulle vara ett klokt val.

Mormor och morfar kommer hem på lördag, vilket betyder att jag inte kan fly hemifrån när jag vill. Fast det ska ändå bli skönt att ha dem hemma, tycker jag. Saknar dem.

Skolan är igång igen och nästa vecka har vi FN-rollspel (vilka idioter röstade FÖR det?!). So far, no good. Högst ärade äckel-delegat, dra åt helvete. Bitterhet, you like it. I vilket fall är det tröttsamt med musikal OCH FN-fucking-rollspel så jävla tätt inpå. Vem fan kom på den idén liksom? Idioter, varför finns det inga kvoter? Ja, det är jävligt bra fråga.

Incest-estet är lika härligt som det har varit på senaste tiden. Dvs, inte så härligt, om man kan läsa mellan raderna. Men snart är det studenten (tyvärr). Vet inte riktigt varför jag inte vill ta studenten när jag är så fruktansvärt trött på min klass. Men det har väl också någon undermedveten orsak som jag inte lyckats lista ut än. Wonderful, en till grej att ta itu med. Fuck me.

Alex är i spanien.
Du.
Känn dig saknad.


Drömmen är verkligare än verkligheten själv.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Duuu kan känna dig saknad. Bajsfitta <3 saknar dig jete mktttt

2010-03-15 @ 18:22:32
URL: http://beckyyybec.blogg.se/?tmp=09161501
Postat av: rebecca

Duuu kan känna dig saknad. Bajsfitta <3 saknar dig jete mktttt

2010-03-15 @ 18:22:38
URL: http://beckyyybec.blogg.se/?tmp=09161501
Postat av: nalex

aw, puppan :( saknar dig med! ses på onsdag kanske`?

2010-03-15 @ 18:49:30
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0