Where do you go, with your broken heart in tow?

Är det möjligt att sakna så mycket att det känns i hela kroppen? Det känns som att hela min överkropp har tömts på organ och det enda som finns där är luften som cirkulerar.
Är det möjligt att älska så mycket att det känns som att hjärtat ska brista? Det känns som att det är överfullt och allt bara väller över och rinner ut. Blandas ut med alla andra organ som knappt finns kvar.
Det gör ont. Fastän det känns som att det är tomt. Jag är tom. Jag saknar. Jag älskar. Vill sätta ett lock på alla ljud och röster som ekar i mitt huvud. Jag kommer aldrig hitta mig. Jag är för långt bort. Andas liv i mig igen. Mitt psyke kan inte överleva enbart på mina egna andetag. Jag behöver andas genom dig. Helvete.
Hur vet man var man ska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0