Jag önskar att det var ett lätt beslut

Har tillbringat de senaste dagarna på Ingarö. Först med Niklas, Sarah, Tobbe och Johan. Sen hade Sarah och jag lite alone-time i tre dagar, med Malou. Väldigt mysigt och äventyrligt måste jag säga. Det kommer en rejäl uppdatering om alla dagarna när jag orkar, och antagligen lite bilder också!
Nu är jag dock tillbaka i Stockholm, fast jag faktiskt inte skulle ha något emot att tillbringa sommaren på Ingarö med Sarah och kanske någon mer, och det betyder att jag måste ta tag i allt som hänger löst.. Känner jag någon motivation? Svar nej. Varför ska det vara så oerhört svårt att bestämma sig?
Jag saknar dig, just nu, dock.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskar dig<3 och älskar våra äckelhelger utan smink <3 hahha

2010-07-16 @ 22:26:30
URL: http://selcouth.blogg.se/
Postat av: Nadja

jag älskar dem också, de äger! haha

2010-07-17 @ 00:21:35
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0