Is that alright?

Du gör mig svag. Jag orkar knappt resa mig och när jag gör det, är det enbart för din skull.
Du, Du, Du och återigen, Du.
Du finns, mer än jag någonsin velat erkänna. Du finns överallt.
Under huden, i håret, i blodet, i hjärnan, i trumhinnan, under naglarna,
mellan fingrarna, i själen, bakom ögonen, i hjärtat.
I hjärtat har du verkligen satt dina avtryck. Jag önskar att de aldrig försvinner.
Jag önskar, Jag önskar, Jag önskar och återigen, Jag önskar.
Jag önskar att du var här. Att jag fick somna till dina hjärtslag.
Att jag får röra ditt ansikte, igen igen och igen. Att jag kunde nå fram. Att du var nära.
Att du tittar på mig, med den där alldeles speciella blicken. Att jag faller.
Bara för att se om du fångar mig. Jag önskar. Jag önskar att livet var simpelt.
Lika simpelt som att andas. Inte lika svårt som att sträcka sig efter stjärnorna
och bara få tag i luft.
Du. Du finns överallt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Rösta på denna bilden med. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



7e inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden finns längre ner på bloggen. :)



Tack på förhand

2010-08-01 @ 18:47:24
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0