=

Jag är tillbaka från Peace and Love! Kan inte påstå att det inte är skönt, har saknat min säng efter att ha sovit i ett tält i en sovsäck utan liggunderlag i sex dagar. Dock saknar jag vimlet, nya människor och känslan av att vara långt hemifrån. Det var en paus från livet och det var skönt att slippa fundera på alla problem som väntade hemma. Nu är jag dock tillbaka och jag ska ta tag i mitt liv, hade jag tänkt.

Lasse Lindh, Hoffmaestro, A Day To Remember, Melissa Horn, The Kooks, Robyn, Kent, Mando Diao, Markus Krunegård och Jay-z. Alla var grymma, dock var Jay-z's show den häftigaste jag varit på. Vilket jävla drag alltså!

Jag känner även att jag måste rekommendera en film Niklas visade mig, kallad Zeitgeist - Final Edition. Se och häpna. Första delen handlar om religion, andra om 9/11 och tredje om det monitära systemet. Titta på hela och stäng inte av för att ni tycker att det är skitsnack. Avgör efter att ni har sett den.

Jag vet inte om jag ska gå och lägga mig, sitta kvar vid datorn eller rensa mina kläder. Anteckna i era carebooks. Vi får se. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0