MERRY XMAS EVERYONE! <3

Jag vet att klockan är över tolv och så, men har faktiskt inte hunnit blogga idag!
Hoppas att ni alla har haft en bra jul.

Min jul var lite sisådär, vet inte riktigt varför. Men allt kändes lite halvt kefft.
Det började med att vi åkte till min morbror och kusin på Östermalm. Första julen firad i Stockholm som INTE har varit hos mormor och morfar. Lite ovanligt, dock har min morbror världens mysigaste lägenhet, skulle inte säga nej till att bo där! Vi chillade i någon timme och sen åt vi mat. Fick inte i mig så mycket, men det jag åt var gott.
Efter det kom Tomten, dvs mormor och det var överraskande roligt, haha! Min kusin, Estelle, var lyrisk. Så himla gullig.
Vi öppnade presenter och eftersom att hon är minstingen i familjen fick hon självklart mest. Hon förtjänar det dock, lilla trollet.

Jag fick:
- Busskort från mormor och morfar
- Ansiktsrengöring osv från mami
- Deoderant från mami
- Strumpor från mami
- Väska från mormor och morfar
- Photoshoot @The Studio från mami
- Make up utbildning från mami
- En vit tröja från Nikki
- En annan mysig grålila tröja från Nikki
- Torrshampoo från mormor och morfar
- 1000 kronor från min morbror

Julklapparna var rätt nice, dock hade jag önskat att de hade frågat mig vad jag önskade mig (vilket de inte gjorde), för hade ett par grejer som jag VERKLIGEN behöver.. Men aja. Får väl vänta tills jag fyller tjugo, haha! Eller tills jag får ett jobb.

Återigen hoppas jag att ni har haft en bra jul eller får en bra jul imorgon, eftersom att några av mina vänner faktiskt firar imorgon!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0