BORED

Jag är uttråkad. Hittade den här listan på Sara's blogg: benafshe.blogg.se
ENJOY

BASICS
1. Vad heter du? Nadja Jane Michelle Fredlund
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alex eller Jamie tror jag.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jennifer, haha.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 1991
6. Vart bor du? Viksjö, Jakobsberg
7. Bott utomlands? Inte än, men flyttar till London i höst!
8. Flyttat antal gånger? 1 eller två
9. Vart skulle du vilja bo? Many places.. New York, London, Paris, Tokyo, L.A, Amsterdam osv.
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Helst skulle jag vilja leva på min musik. Annars har jag faktiskt ingen aning än!

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 177cm
2. Hur mycket väger du? 60kg
3. Hårfärg och frisyr? Just nu inbakade flätor, lol. Men i vanliga fall har jag ingen speciell frisyr. Mittbena or kind of, halvlångt hår, mörkbrunt.
4. Ögonfärg? Blågröna. Fast ena är faktiskt fiftyfifty
5. Mest nöjd med? Storleken på mina ögon och läpparna.
6. Minst nöjd med? Min hud och mina äppelkinder </3
7. Skostorlek? 38½
8. Glasögon? Ja, fast använder linser.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Piercing i tungan. tatuering i nacken (ett ankh-kors)

FAVORITER
1. Filmer? Harry Potter 3,4,6&7, Pay it forward, Domino, Resident Evil osv.
2. Låtar? Just nu är det: Colour The Small One
3. Årstider? Sommar, helt klart!
4. Mat/dryck? Det mesta, dock är nog kinesiskt min favorit. Eller kyckling. Åh. Sen är det väl Snapples Mango, cola och mjölk. OCH WHITE PEPPERMINT MOCHA!!
5. Djur? Favorit inom husdjur är nog katt eller hund. Svårt val. Annars är det kanske koala eller lejon.
6. Färg? Måste nog säga svart.. Haha.
7. Parfym? Elite eller bodyshops vanilj- och japaneese cherry blossom body mist.
8. Tv-program? How I met your mother, Gossip Girl, Dexter, Criminal Minds, L word, Heroes osv.
9. Ämne i skolan? Ensemble.
10. Sysselsättning? Spela musik, umgås med vänner, läsa och resa.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart från H&M, som är Sarah's.. Heh.
2. Vad använder du just nu för skor? Mina kängor.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, I guess..
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Bryr mig inte, ska sova.
6. Favoritaffärer? H&M, Primark, New look och Monki.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket alls. Dock runt tusen denna månad, för att jag behövde lite kläder och shizzle.
8. Favoritmärke? Bryr mig verkligen inte, haha!
9. Vad har du för byxstorlek? Ingen aning, haha! Använder bara strumpbyxor.
10. Vad har du för tröjstorlek? 38/M, fast föredrar oversized, så oftast blir det 40/L

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Lattebrun.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Brunt och svart.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min sekretär för att den är så fin och praktisk. Annars min supersköna säng!
5. Vad vill du ändra där inne? Att det skulle vara lite större, byta ut garderoben mot byrålådor, och ev. måla om.
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Japp, icke fungerande dock
b) Video/dvd? PS2
c) Dator? Bärbar, står oftast på sekretären.
d) Stereo? Japp, den är G-R-Y-M.
e) Telefon? Har trådlösa hemtelefoner och en mobil. Så. De är lite all over the place!
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Förråd, tvättstuga, vändplanen och huslängan på andra sidan vändplanen. Samt träd, haha!
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, fixar mig, sitter vid datorn, spelar gitarr.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Angelina och andra av mina vänner.
10. Favoritpryl i rummet? Gitarr, mina böcker och datorn.

1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? busskort, cigg och en tändare!
b) Skolväska just nu? Går inte i skolan, lol.
c) Handväska eller liknande just nu? Plånbok, foundation, 2 lip balm, nycklar och vantar.
3. Vad är du beroende av? Cigg, kärlek och white peppermint mocha.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige och Finland.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Lip balm från Body Shop. Pink Guava och Watermelon.
6. Vad tror du på? Kärlek.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör protestantiska kyrkan, men är inte troende.
8. Vad köpte du senast? Cigg, choklad och Snapples.
9. Har du nåt husdjur? Nej.
10. Vad bor du i? Radhus!

GREJER
Plånbok: Svart, med färgglada blommor på. Från New Look.
Tandborste: Blå och vit.
Smycken: Har massa smycken. Har för det mesta på mig armband som Sarah har gjort, mitt berlock halsband och tre ringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0