You said; I don't wanna be bad news. But you sure are.

Sitter här och försöker göra klart min svenska arbete. Känner mig galet stressad. På fredag ska svenska arbetet ara klart PLUS att jag ska sjunga på ett bröllop. Måste hitta en klänning också, alltså omg. På måndag har vi vårkonsert, har inte ens valt låt än. Måste lära mig black man och spain tills 8;de eller 12;e, vet inte ens.. Och jag har naturprov på måndag + en jävla komplettering jag gjorde som hon inte blev nöjd med. Hatar mitt liv lite. Fick dessutom ig på matte b nationella, så ig i matte b nu.. Om jag inte går sommarskola eller tre terminer. Fyfan. Längtar bara tills sommaren då all stress är över.
Nu ska jag plugga, prata med Alex och sen sova.
Ciao


Dina ögon stirrar oseende ut mot fjärran. 
Din hud har blivit till porslin, vit och ogenomtränglig. 
Du är som död.
Dina en gång så bruna, fina ögon, 
ser nu kalla och kärlekslöst på världen runt omkring dig.
Du ser inte förtvivlan som ropar ur mina ögon, du ser bara rakt igenom mig.
Det liknat förakt. 
Kanske borde jag fortsätta försöka tända en låga i ditt hjärta,
och få dig att älska igen.
Är det möjligt?

Kommentarer
Postat av: Alex lite coolare

död åt skolan!

2009-05-28 @ 00:51:53
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Gör det, annars dör jag här hemma! :(

2009-05-31 @ 14:45:42
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack för din röst :) man får ju hoppas din favorit vinner !



PS! har special erbjudande på bloggdesigner, endast 150kr för en proffsig en :)

2009-06-02 @ 14:22:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0