Reservdelar.

Det undermedvetna, som får oss att reagera på saker vi kanske inte borde reagera på. Det som får oss att tro att minsta lilla beröring kanske har en mening, när det inte alls har det. Vi människor är väldigt duktiga på att överanalysera saker. Speciellt ord eller handlingar. Vi kanske borde ta ner allt litegrann och försöka att se det som verkligen står eller görs och inte tolka det till (oftast) våra egna fördelar och välmående.

Det är mycket med förändringar just nu. Sarah har åkt till Japan, snart börjar vi trean, vi kanske ska flytta, osv. Förändringar är bra, visst, men det känns ändå så sjukt tomt på något sätt. Som att en del av ens liv har blivit stulet för evigt och att just den delen inte kommer tillbaka, utan ersätts med en ny.

Jag vet att det inte är många som läser min blogg, men tack till er som gör det. Om den är för tråkig får ni gärna säga till, men jag kommer nog fortsätta i ungefär samma stuk som jag gör nu.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0