Musslor och räkor

Du bryr dig lite för mycket. Du har lite för fel. Eller har du?
är det verkligen mitt fel att vårt liv faller sönder för varje dag som går?
Jag tror det, du tycker det.
Det här går inte längre, jag önskar ett år gick fortare.



Jag förnekar det fortfarande, ja.
Du märker nog av det, trots mina fåfänga försök att hindra dig från att veta sanningen.
Jag vill inte förlora dig, det är därför jag ljuger, eller snarare undanhåller sanningen.
För dig, för mig, för alla. (bortset från S.)
Jag satsar nog på alternativ 100%
Vilket som, jag kan inte gå vidare utan dig.



2/5 träffade jag Viktor. Det är han som är orsaken till rubriken, skyll på honom.
Du räddade min dag och jag har saknat dig något fruktansvärt.
Björnar i björnsträdgård under stjärnorna med dig, oslagbart.
Jag lämnar dig aldrig igen. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är typ.. mullvadar :( eller mullvadshundar :( med björnansikten :( LET'S MAKE THIS NOW OR NEVEEEEEER

2009-05-04 @ 08:43:14
URL: http://dinstalker.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah, det 'r bj;rnar oki :(

2009-05-04 @ 17:51:45
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0