Bullet

Dina fingrar som flyter över tangenterna,
vem tänker du egentligen på när du skriver?
Hur vill du att jag ska uppfatta det du försöker uttrycka?
På mitt sätt eller på ditt sätt?
Hon har nog rätt.
Rätt i att jag alltid ligger ett steg före dig.
Du vet ju ingenting, du visar inga känslor.
Men jag har redan insett det du inte har insett.
Kan inte påstå att jag är säker på att jag har rätt
för det är jag verkligen inte.
Men jag vet att det ändå alltid finns en gnutta
sanning i mina funderingar.
Kan du för en gångsskull välja vad du vill?

We've known each other for so long
Your heart's been aching, but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it.
And if you ask me how I'm feeling, don't tell me you're too blind to see.

Never gonna give you up - Rick Astley
Bra låt, oki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0