Ännu en dans

Vill bara få ut mina tankar, men nu vet jag istället inte vad jag ska skriva.
Jag hatar henne, äcklig människa, vidrig. Förstår inte. Sjuk i huvudet.
Jag älskar honom, dock borde jag inte göra det. Får inte. Förstör ju ännu mer då.
Han hatar mig, med all rätt. Kan inte göra så mycket åt det.
Jag tycker om henne, speciell tjej. Omtänksam och söt. Hoppas inte att hon försvinner.
Jag saknar henne, Sarah. För mycket, för ofta.

Don't let me down again, let's make this, now or never.

-

du är här
jag är här
vi är två frusna själar
kanske är det du och jag i alla fall?

det kanske är tragiskt, men du gör det magiskt
det är vi, det är vi 
mot världen
älvorna dansar
till våran musik
en kyss under stjärnorna igen

nu står du så nära
det är en fråga om tid
kom, kom och ta din chans
dina bruna ögon kan inte säga nej
till ännu en dans under månen

till dig, från mig.

Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2009-05-10 @ 17:29:28
URL: http://brandbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0