So damn clever

Har du någonsin träffat någon som du trott gjort ditt liv så mycket bättre? Någon som alltid lovar att finnas där. Någon som har lovat att inte såra dig. Någon som säger "dör du, dör jag. lämna mig inte." Har du någonsin träffat någon som älskar dig, men inte vågat säga det? Någon som knappt vågar vara sig själv.
Det har jag.

Nu i efterhand inser jag att jag gjorde fel. Jag gjorde fel som släppte in dig i mitt liv. Du har tagit så mycket mer än vad du har gett. Egentligen är det en fråga om definition, men jag vet nog inte ärligt om jag ångrar dig (oss). Du påstod att vi är nära vänner. Sedan återvänder du till att ignorera och göra mig besviken, gång på gång. Vet du vad du gör mot mig? Vet du hur mycket du har förstört? Jag tror inte det, nej. Du har ingen aning. Du tror att alla är lika känslokalla som dig, men grabben, du har helt fel. En jävla bedragare är vad du är, leder människor omkring dig bakom ljuset. Kanske för att inte behöva visa vem du egentligen är. Jag ser dig, ditt rätta jag. Faktiskt hade jag älskat dig ännu mer om det inte vore för din mask.

Jag hoppas verkligen att du läser det här, förstår vem du är och sen, helst, låter mig vara i framtiden. Åtminstone tills vidare. Klarar varken av dryga eller ignoranta människor just nu. Bevisa vad du går för om du vill behålla mig. Tolka det som du vill.

imu.

Kommentarer
Postat av: dani

har känt precis likadant angående en person.

sjukt respektlöst är det.

2009-04-05 @ 21:30:21
URL: http://klirrklirr.se
Postat av: nalex

yep, respektlöst som fan.

2009-04-06 @ 01:51:34
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0