Game over

Känner för att uppdatera, vet dock inte riktigt vad jag ska skriva.. Har klippt av bandet helt med V i alla fall, det är väl bra, I guess. Det känns lite som att jag försöker stöta bort alla ifrån mig, har ingen aning om varför.
Saknar en kille speciellt mycket. J, om du läser det här och vet vem du är. Så vet du det nu. Kommer du ihåg hur det var för ett år sen? Vi var så sjukt nära. Saknar de tiderna som fan. Vill ha tillbaka dig in i mitt liv, men du verkar inte riktigt känna samma sak. Vi får väl se.

Fick brevet från åklagaren igår. Ska betala in 2000:- på trettio dagar. Ingen aning om hur det ska fungera. Pappa ska ringa dem på måndag och se till så att de inte blåser mig på pengar. Orkar inte att jag knappt kommer ha pengar alls i sommar. Jävla horböter. Jävla horlagar. Jävla horflygplats. Jävla hora.

Jag förstår inte ens varför jag bryr mig,  I should just let it go. A clean brake. Men nej, min hjärna verkar vilja något helt annat. Människor kräver så mycket av en hela tiden. Jag har inget kvar att ge, kom jag underfund med några veckor sen. Är helt tom och lever bara pga några få personer. Tack för er och speciellt tack till Sarah.

Bara elva dagar kvar nu, fitta. Hur fan ska det gå?
Annica, du vet planen. Kommer bli en grym, men sorgsen vecka.
Men vi klarar det.

Några som är värda att nämnas i den här bloggen är mina närmaste at the moment. De som kommer få mig att orka ett år. Annica, Jessie, Pillis, Büsra, Emma, Markus, Berling, Lisa. Ni är grejen. Sommaren kommer äga med så bra vänner som er. Ni betyder sjukt mycket.
Well, that's all for today!

Over'n'out

Kommentarer
Postat av: annica

Vi kommer klara de! vi får hjälpa varandra! tack för att du lyssnade idag, de betydde mycket! älskar dig!!

2009-03-06 @ 21:34:58
URL: http://annici.blogg.se/
Postat av: nalex

ja. ofta jag inte ska lyssna, sötnos haha<3

älskar dig med

2009-03-07 @ 10:56:43
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Hind

VA skönt att du känner att det finns folk i skuggan man känner att man har :) Håll dig stark Nadja du är faktist en av de få som jag vet klarar av mycket

2009-03-10 @ 13:30:02
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: nalex

du betyder också sötnos, och tack för din tro på mig.

2009-03-10 @ 23:58:13
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0