I still.. you know

Är hos Lisa at the moment, med Emma. Snart ska vi till tanto (ovärt) och träffa Madde, Jennifer, Frida, Magda och kanske Nicole (värt) Vi har kollat på sex and the city sen igår och det fortsatte tills idag, haha! Gotta love it.

Har funderat lite mer kring varav att kämpa eller inte. Tror nog att jag inte ska kämpa, men jag ska inte ge upp heller. Ska nog bara ta det som det kommer. Det känns som ett bra beslut, rationellt och logiskt. Eller?

Sommaren har gått snabbt. Lite för snabbt. Snart börjar skolan och alla tidiga morgonar. Känner att jag inte peppar så mycket just nu. Vill bara ta det lugnt och andas, utan stress, prov osv.

Jag älskar min frihet. Det gör jag verkligen. Men det fattas ändå något. Något väldigt avgörande. Ska inte sitta och klaga på att jag inte har någon och jag vill ha pojkvän and all that bullshit, så att säga. Men det skulle vara skönt att ha någon speciell man alltid kan vända sig till och som bryr sig lite mer än alla andra.
Men antar att jag får vara det tredje hjulet ett bra tag till, men vad gör det egentligen? Lever livet i väntan på att det ska komma någon som tar mitt liv med storm. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge - är det inte så man brukar säga? Dock är jag trött på att vänta och bli sårad av allt mellanspel. Överskattat ordspråk enligt mig.

Nu är det sexton minuter kvar tills tunnelbanan går, så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0