For you, my heart

Det finns fortfarande en liten del av mig som inte vill släppa taget.
Finns ju så många minnen, så mycket ord som kanske kommer att sägas,
och då hänger det på att jag finns kvar när rätt tid kommer,
om jag vill bli lycklig, med dig.
Jag känner fortfarande lukten av dig ibland,
och varje gång slår mitt hjärta i dubbla slag.
Fortfarande ser jag dig överallt.
och jag vandrar fortfarande på stockholms gator,
går igenom varje minne, ett efter ett.
När jag ska sova tänker jag alltid på dig, ett minne av dig.
Jag vill ju så gärna drömma om dig, 
så att det någon gång kan kännas som att det är på riktigt.
Dagdrömmeri fungerar ju inte längre.
Sakta börjar jag förvandlas till ett krävande litet barn.
Snälla, ge mig bara mitt godis.

och alla jävla ord som kommit från dig känns fortfarande falska. löften.

Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Haha, jag kan skicka en länk till en youtube snubbe. Han lärde mig :)

2009-08-10 @ 15:08:57
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0