Cannonball

Klockan är 03.35 i stockholm, och jag är fortfarande vaken. Har haft en underbart bra dag med bland annat Madde och Nicole. Ni är bäst, alltid. 
Nu sitter jag här och rensar mitt itunes bibliotek, har ju inte direkt något bättre för mig.
Fick ta nattbussen hem, för första gången. Det var.. ja. Var i tanto med mina vänner, men det är verkligen överskattat. Plus att det började regna. Ovärt? Ja.
Pride invigningen var helt okej, var dock bara där den första halvtimmen. Ska antagligen dit imorgon också, eller bara sitta hemma och röka vattenpipa med Nicole.

Jag har bestämt mig för att leva i nuet. Tack Madde för att du fick mig att inse att det är det rätta att göra. Har tänkt alldeles för mycket på det förflutna och framtiden, så har inte fokuserat på det som händer.
Har fortfarande inte kommit fram till om det rätta är att ge upp eller fortsätta kämpa. Men hur kan man ge upp närman fortfarande har hopp? Ganska komplext är detta. Men ska börja ta dagen som den kommer och fundera mindre på vad jag ska göra och mer på det jag gör.
Det värsta är ändå att du inte är lycklig. Det är verkligen det värsta med hela den här situationen. Jag hoppas att det vänder snart. Du förtjänar så mycket bättre behandling än den du får.

Mina älskade vänner, jag är skyldig er en ursäkt. Har varit alldeles för dryg och bitter de senaste månaderna och förstår att det är jobbigt. Jag ska försöka bättra mig, men ta inte åt er om jag skulle vara dryg eller whatsoever. Ni vet att jag älskar er och att ni är allt för mig.

Skål, för det nya!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Sounds good baby<3

Nuet e bra

2009-07-30 @ 04:19:08
URL: http://jpnsa.blogg.se/
Postat av: nalex

puss baby älskarey

2009-08-01 @ 04:04:43
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, du skålar nu?

Nyskapande

2009-09-17 @ 19:43:12
Postat av: nalex

jag skålar för allt hahahah !

2009-09-17 @ 23:08:25
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0