Time dies

Ett år sedan nu, förra julen. Tiden går snabbt, fast man ibland önskar att den ska gå lite långsammare. 

Nytt år snart igen alltså. Förra nyår tänkte jag att 2009 skulle bli ett av de bästa åren.
På många sätt blev det väl det, men på några andra inte.
Någon väldigt viktig människa i mitt liv har fattats större delen av detta år.
Min bästa vän. Sarah.
Nu har det snart gått ett år sen hon åkte, bara 44 dagar kvar tills hon kommer hem.
Jag längtar verkligen fruktansvärt mycket.

Klockan är fyra på julaftonsmorgonen. Jag har precis sett klart en film, en riktigt bra film faktiskt. X-men; The last stand. Kalla mig tönt, men de filmerna är verkligen värda, ojoj. Jag funderar på om jag ska sova, och jag tror faktiskt att sömnen vinner över att vara vaken.
Om några timmar kommer jag vakna med paket i julsockan. Självklart känns inte julen lika magisk som den gjorde när man var mindre. Men lite av magin sitter nog kvar, tror jag. 

God jul, mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: .

Jag hoppas verkligen att du får en grymt bra julafton. Det är du värd.



z3z3z3

2009-12-24 @ 12:26:56
Postat av: sandra

hallaa GOD JUUL gullet <3

2009-12-25 @ 15:37:58
Postat av: nalex

pus på er

SANDRA SAKNAR DIG

2009-12-25 @ 16:34:17
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Hind

Förstår exakt när du säger att man tor att kommande året blir bättre! falska förhoppningar :) Det ska bli kul att se din min när sara är tibax :)

2009-12-26 @ 00:36:46
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0