That makes me love you more

Fortfarande inne på samma jävla spår.
Hopplöst förlorad i din blotta närhet,
i minsta lilla sak.
Hopplöst förlorad i dina ögon.
Dina fina ögon speglar ditt innersta,
varför försöker du gömma din vackra själ?

Du strör salt i såren, du ger mig nya, du förstör min ärrvävnad.
Jag förstår inte vad du är ute efter, vad mer vill du ha?
Du har fått allt jag har att ge och ändå vill du ha mer,
men du förstår inte att jag inte har något mer att ge.
Inte till dig.
Jag gav själva kärnan av mig till dig, jag berättade mina mörkaste hemligheter för dig, jag pratade ur mitt hjärta när jag sa hur jag kände.
Och ändå verkar det inte spela någon roll. Det betyder ingenting för dig, precis som jag verkar göra.
Vad betyder för dig? Dina förklaringar kommer ju aldrig, fast du alltid säger att du ska förklara
nästa gång vi ses. Det är bara ord, meningslösa ord som kommer ut ur din mun.
Nya löften varje början, brutna löften varje slut.

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


Jag tror att det stämmer en aning för mycket.
Gå nu, kom inte tillbaka och hitta det där du kallar kärlek, eftersom att min inte verkar nå upp till dina krav.
Jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Hind

det är inte enkelt och många har säkert sagt detta men gumman hitta någon som kan älska dig lika mycket som du är villig att ge tillbaka

2009-04-16 @ 15:15:48
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: josefine

killar älskar att såra. älskar att jaga, men hatar att bli jagade. öh. du får kämpa dig ur träsket <3

2009-04-16 @ 15:16:56
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: clara

helvete vad bra, asså inte situationen, den känner jag igen allt för väl.

men texten!

2009-07-23 @ 02:08:39
Postat av: nalex

tack gulle!

2009-07-23 @ 04:05:07
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0