Update

Ja, vad har hänt senaste tiden? Har inte skrivit så mycket på min bilddagbok, dels för att jag inte orkar och dels för.. eh, jag vet inte. Så här kommer det, enjoy!
Mina älskade vänner Stephanie och Dennis har blivit föräldrar till en söt liten krabat som heter Oliver. Grattis till er, är sjukt glad för er skull. Kan knappt vänta tills jag får träffa honom!
Vi har fått reda på att vi ska köra Rent som musikal i trean. Inte så oväntat, men jag är jävligt glad. Grym musik, grym musikal. Passar min smak till 100%. Hoppas bara på att få en huvudroll, haha!
Sarah har varit borta i en månad och tre dagar, jag saknar henne. Det har visat sig att japan-resan tyvärr inte blir av. VIll fortfarande jättegärna åka, men har inte pengar, vet inte om jag får för AFS och hennes familj.. Vill bara ha hem henne, nu! Älskar dig, bästa vän.
Sandra fyllde arton år igår, stort jävla grattis till henne! Firade lite igår och idag, haha.

Nu är det såhär.. Annica har "tvingat" mig till Expedition 80 dagar! Detta innebär att jag;
- Inte får dricka alkohol (såvida det inte är födelsedag, skolavslutning eller något liknande)
- Måste hålla rent hemma.
- Plugga.
- Komma i tid till skolan (ingen skolk, this is getting harder and harder..)
- Måste ha struktur i livet.
- Träna MINST 2 gånger i veckan.
- Inget godis/glass/kakor osv. Mån-tors. Helgdagar, ja!
- Sist, men inte minst; celibat. Ja, ni läste rätt. Får inte kyssa, strula eller ha sex med NÅGON kille.

Överträdelse av dessa regler;
Kyss - middag till den som inte bröt mot regeln.
Strul - Middag och bio -"-
Sex - Weekend resa.
Annan överträdelse = bjuda på lunch.

Som ni märker är celibat-regeln den viktigaste. Dock har vi förhållande regeln. Om man skulle råka hitta någon man verkligen vill satsa på, strycks alla regler. Man måste ha känt varandra innan eller åtminstone pratat i en månad. Om man är tillsammans mindre än ett halvår blir det straff, vi har dock inte sattit något än. Vi får se!
Seriösa grejer, eller hur? Vill också tillägga att Annica och jag är varandras domare, ingen annan har med detta att göra. It's between me and her. Sorry J, P and M.
Detta gäller då tills den 8 juli.

Något som också är en nyhet; Jessie och jag ska inom en snar framtid sjunga på ett bröllop! Det ska bli väldigt roligt, och jag hoppas att vi lyckas få ihop några låtar. Vilket vi säkert gör, haha!
I november kommer New Moon ut. Olle och jag ska klä ut oss, haha! Ganska roligt att tjejer förföljer honom för att han liknar Edward Cullen (Robert Pattinson).
Såg nyss på en fanmade trailer av just New Moon. Riktigt bra gjord, och filmen verkar helt okej. Längtar!

Om några dagar inkasserar jag fyra par jeans, AWESOME! Alla Cheap monday; ett par svart, ett par beige och två par blåa. Äntligen, har inga jeans alls!
Men nu är det nog dags för lite Midnight sun, Rent och så vidare.
Love, A.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har dennis och stephanie skaffat barn? :O

2009-04-21 @ 13:03:54
Postat av: josefine

träna med mig ;D jag tränar 3-4 gånger i veckan.

2009-04-21 @ 14:40:36
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: nalex

ja, men vem frågar?

jos; kanske det, vad tränar du?

2009-04-21 @ 16:11:05
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: annica

Hahah älska expidition 80 dagar, de e så galet klockrent! ska kämpa järnet! jag älskar att du failade redan idag!! kom igen nu vännen, vi ska klara de här!! <3

2009-04-21 @ 17:25:00
URL: http://annici.blogg.se/
Postat av: Hind

fullt upp :D

2009-04-21 @ 20:08:26
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: josefine

jag tränar på gym/simmar

gym är roligt, man kan springa/cykla/und so weiter och man bygger muskler och sånt. simmning är bra konditionsträning.

i maj kommer jag dock skaffa kort på friskis och då kan man välja mellan spinning, gym, kickbox, friskis och svettis och sånt. det är ju nice.

2009-04-22 @ 21:25:30
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: lisa

lägg in bild på olle!!!

2009-05-31 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0