K R E A T I V T

Jag känner att bloggandet inte går så bra, atm. Är allmänt trött på allt och alla. Kanske förklarar saken.
Senaste veckorna har varit värda, men ändå rätt lika. Ena dagen avlöser den andra och jag märker knappt av det. Kreativiteten har lämnat mig och jag kommer inte på något vettigt att skriva. Finns det ens något vettigt?
Världen skulle vara episk (om alla utom jag och några till) var zombies. Hah. Man kan väl få drömma. Älskar att mina drömmar handlar om zombies.. Jag har aldrig påstått att jag är normal.
I helgen kommer antagligen <NIKLAS3 hem och nästa helg kommer <ALEX3 hem. Nu är det bara Annica kvar eftersom att Frida var hemma i helgen!
Nu ska jag dricka blåbärsté och inte göra ett skit, som jag alltid gör. Känner vi att mitt liv är intressant? Aaa, fast nej.
Ciao


My sister from another Mr. and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0