DEAREST ENEMY

Vid vissa tillfällen kan det kännas som att jag har en personlighetsstörning, vilket jag säkert inte har. Men i vilket fall skulle det inte förvåna mig. Mitt ena jag är glad och lycklig. Tycker att allt rullar på bra och ska snart ta itu med allt som ligger på hyllan. Mitt andra jag tycker att mitt lyckliga-jag ljuger för sig själv och vill att denna ska erkänna det. Mitt andra jag vill skrika fuck you till världen och bränna alla sina saker så att inget matriellt ting kan binda henne till en plats. Då kan hon röra sig hur hon vill. Hon och hon. Vem av dem är jag? Den som låtsas att allt är bra eller den som skiter i allt? Kanske ett mellanting.
Världens största lögn är svaret på frågan "Hur mår du?". Alltid, "Bra". Världens största skämt.
Jag mår kefft. Och det är för att jag är cp.
Spring, för du kommer inte tycka om den jag kommer att bli.

Irrationella-jag är tillbaka igen. Fa-an.


Kommentarer
Postat av: Hind

tveka inte att ringa

2010-09-29 @ 01:36:38
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0