ZOMBIES, ALIENS AND ALL IN BETWEEN

Igår trippade jag iväg till sergels biograf med min kära syster! Vi såg Resident Evil - Afterlife i 3D och måste säga att den var sjuukt bra! Rekommenderas verkligen till alla zombie-älskare like moi därute!

Dagen har självklart tillbringats med Sarah eftersom att vi bor ihop atm. Har skrivit klart mitt cv och skickat iväg några ansökningar till jobb jag kan tänka mig att ha! Hoppas jag får napp bara, behöver fan ett jobb nu alltså! Speciellt med tanke på att min älskade Sarah och jag ska flytta till London nästa år. Är så sjukt pepp!
Vi åt middag hos hennes föräldrar, sen var jag med Micke medan hon agerade fotomodell åt sin kompis. Och sen åkte vi hem till Solna. Ganska bra dag.

Och nu
sitter jag här, fyra på morgonen och undrar hur fan tiden har kunnat gå så jävla snabbt. Men aja, dags för min skönhetssömn nu kanske? Haha, skönhetssömn.. Men ja, jag tror fan det!
Hejdå bögar <:

Sis och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0